Uitslag Grote Club Actie!

7 december 2023

Beste spelers, trainers en leider van JO10 t/m JO13,

Ook in 2023 hebben we weer met z’n allen een mooi resultaat bereikt en een opbrengst gerealiseerd van zo’n 4.750 euro. We willen iedereen die een steentje heeft bijgedragen namens de club erg bedanken. De opbrengst wordt direct geïnvesteerd in de club, onder meer in de aanschaf van (trainings-)materialen.

Naast het te verdienen geldbedrag dat nog via de trainers/leiders zal worden uitgedeeld, hebben we ook dit jaar weer een aantal extra winnaars;

Winnaar met de meest verkochte loten 2023 een cadeaubon van € 35,- te besteden bij MK Sport:

• Ties van Oort (JO13-3)

Voor de nummers 2,3 en 4 meest verkochte loten een cadeaubon van € 25,- te besteden bij MK Sport:

• Pim de Wit (JO12-1)
  • Mike Postma (JO13-1)
  • Dex Sleegers (JO12-1)

Winnaars, op basis van loting, een handdoek met (je eigen) naam erop gedrukt:

• Guus van Boxmeer (JO12-3)
  • Tim vd Valk (JO12-2)
  • Sam Verrijt (MO13-1)
  • Kyan van Dongen (JO10-2)
  • Bjorn Adriaans (JO12-5)
  • Marijn van de Eijnde (JO10-3)
  • Jakob Jaegers (JO10-6)
  • Jessy Otten (JO11-4)
  • Jordy Willems (JO11-1)
  • Lynn Verbakel (JO11-5)

Deze prijzen/bonnen en de verdiende beloningen van 30 eurocent per verkocht lot* zijn vanaf zaterdag 9 december 2023 af te halen door de leiders/trainers bij Jan van Zeeland.

Nogmaals hartelijk bedankt voor het resultaat en felicitatie voor de winnaars!

Met vriendelijke groet,

Jan, Frans-Joseph, Hein

*Het bedrag kan afwijken omdat het innen van het geld bij de lotenkoper niet altijd is gelukt (opgegeven nummer klopt niet, onvoldoende saldo, etc.)
*Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd