Topsport Trainingsbegeleiding nieuw lid BC vv Gemert!

19 april 2019

Voetbalvereniging Gemert heet Topvorm Trainingsbegeleiding uit Gemert van harte welkom als nieuw lid van onze Businessclub! We hopen op een mooie en bestendige samenwerking. Bij deze een korte introductie van het bedrijf van Coen van Schijndel.

Al meer dan vijfentwintig jaar vinden duursporters zoals triatleten, hardlopers, wielrenners, mountainbikers en motorcrossers, van recreant tot topper, de weg naar Topvorm trainingsbegeleiding uit Gemert voor sportspecifieke tests, trainingsschema’s op maat, persoonlijke begeleiding, training en coaching.

Eigenaar Coen van Schijndel heeft middels deze begeleiding al vele wereld- en nationaal kampioenen afgeleverd op alle voornoemde disciplines.

Ook niet topsporters en recreanten vinden hun weg om met behulp van de trainingsschema’s van Coen hun doel te bereiken. Of dit nu het volbrengen van een triatlon, het uitlopen van een marathon of het beklimmen van de Alpe d’Huez is.

Topvorm trainingsbegeleiding is gevestigd in Sportcentrum Fitland te Gemert, waar het testcentrum is gevestigd en de personal trainingen worden gegeven.

Kijk voor meer informatie eens op onze website: www.topvorm.com

Coen van Schijndel