Topeditie van Voetbaldagen vv Gemert

5 mei 2022

De Voetbaldagen 2022 zitten erop. We kijken terug op een prachtige editie, natuurlijk geholpen door het mooie voorjaarsweer. Zesentachtig jonge voetballertjes – in de leeftijd van 9 tot en met 13 jaar – deden mee aan de zevende editie.

Zij kregen dinsdagochtend allemaal een GIVOVA-tenue plus sweater en stortten zich vervolgens in een voetbaldriedaagse vol met trainingen, wedstrijdjes en spelletjes.

Elke dag is volledig verzorgd; met een lunch en zowel ’s ochtends als ’s middags iets lekkers en wat te drinken.

Dinsdag was er een gasttraining van Ronald van Herpen, voormalig aanvaller van Gemert 1. Op de afsluitende dag vermaakten de kinderen zich met een gasttraining van Willem den Dekker, speler van het huidige Gemert 1.

We danken Ronald en Willem, de deelnemers, maar vooral ook de vele vrijwilligers die de Voetbaldagen mogelijk hebben gemaakt; voor en achter de schermen. De medewerkers die de catering in orde maken, de trainers op het veld en zeker ook de vele begeleiders van de teams; jonge gasten die elk jaar weer een, twee of drie dagen uittrekken om het de deelnemers geheel vrijwillig naar de zin te maken; grote klasse.

Na de strijd om de penaltybokaal kwam de editie van dit jaar ten einde. Alle deelnemers kregen bij het afscheid een certificaat en een extra presentje in de vorm van een nieuwe rugzak, waarna ze moe maar voldaan weer naar huis gingen.

Namens de organisatie: graag tot volgend jaar!

Nog even nagenieten: kijk dan naar een selectie van de foto’s in het album op deze site.