Ton van Lanen Trofee krijgt meer body

17 juli 2016

De Ton van Lanen Trofee, het jaarlijks terugkerende evenement met de voorbereidingswedstrijd tussen Gemert en UDI’19, krijgt meer body. Vanaf dit jaar worden er liefst twee trofeeën uitgereikt.

Het is voor het eerst dat het publiek vanaf 15.30 uur terecht kan op Sportpark De Smelen in Odiliapeel. Om 15.30 uur begint de eerste wedstrijd om deze trofee. De G-teams van vv Gemert en UDI’19 staan dan tegenover elkaar. Voorzitter Franko van Lankvelt van rksv Odiliapeel: ,,We willen dit evenement graag wat verder uitbouwen en toen kwamen we met het bestuur op het idee om ook de beide G-teams van UDI’19/Beter Bed en Gemert om een echte trofee te laten strijden.”

Dit idee werd verder uitgewerkt en zowel Gemert als UDI was positief en graag bereid om mee te werken.

De wedstrijd tussen de G-teams begint om 15.30 uur. De prijsuitreiking vindt plaats omstreeks 16.45 uur, meteen na afloop van de wedstrijd. Van Lankvelt: “We hopen er op dat ook naar deze wedstrijd flink wat mensen komen kijken, dat is leuk voor de spelers en dan heeft de prijsuitreiking ook wat allure. Een heuse ereronde behoort zeker tot de mogelijkheden”, besluit de voorzitter.

Om 17.00 uur begint de wedstrijd tussen de eerste elftallen van vv Gemert en UDI’19. Deze wedstrijd is een mooie test om te kijken hoe de beide teams ervoor staan in de aanloop naar de competitie. UDI, dat komend seizoen uitkomt in de derde divisie, staat onder leiding van voormalig Gemert-trainer Bert Ruijsch.

Na afloop van de wedstrijd vindt de prijsuitreiking plaats en kunnen spelers en toeschouwers nog genieten van een afsluitend drankje.

ton van lanen trofee 2016