TC Gemert: akkoord met tien spelers!

5 februari 2020

Het huidige seizoen is nog maar halverwege, maar achter de schermen wordt door de Technische Commissie van vv Gemert al druk gewerkt aan de spelersgroep van volgend seizoen. Met tien spelers van de huidige groep is inmiddels een akkoord bereikt.

Jens Leijten, Joost Habraken, Joop Daniëls, Willem den Dekker, Bono Barten, Bram Jacobs, Stijn Goossens, Jeffrey Ket en Stijn van den Broek trekken ook volgend seizoen het zwartwit over de schouders.

Hazem Ben Rouba, het jonge talent dat dit seizoen al regelmatig minuten maakt in het eerste elftal, gaat definitief de overstap maken van JO19-1 naar de selectie.

De wegen van Gemert en Justin Houwers scheiden aan het einde van dit seizoen. De middenvelder uit Reuver speelt sinds de zomer van 2018 op sportpark Molenbroek. Toen maakte hij de overstap vanuit Jong Helmond Sport.