T-Shawn Illidge naar FC Den Bosch O21

26 mei 2023

Gemert kan volgend seizoen geen beroep doen op T-Shawn Illidge. De jonge aanvaller van de zwartwitten verkast naar FC Den Bosch, waar hij gaat uitkomen in het O21-team.

T-Shawn maakt formeel nog deel uit van Gemert O23 en zou komend seizoen definitief de stap maken naar de selectie. Dit seizoen speelde hij al een groot aantal wedstrijden in de hoofdmacht.

,,Het vertrek van T-Shawn is voor ons natuurlijk een tegenvaller”, zegt Ronald Smits namens de Technische Commissie. ,,Tegelijkertijd zijn we altijd trots als een speler van ons een kans krijgt bij een betaald voetbalclub. Wij wensen T-Shawn straks heel veel succes.”

In de selectie van 21 spelers (18 veldspelers en 3 keepers) valt nu een plek open. De TC denkt al volop na over de invulling.