Succesvolle cursus scheidsrechter

31 december 2016

Op maandag 19 december is de cursus verenigingsscheidsrechter met succes afgerond door maar liefst 18 cursisten van verschillende verenigingen in de regio. Voor sommige de eerste stappen op het voetbalveld, voor de ander een keer een mogelijkheid om het spelletje door een andere bril te zien.

Na 4 cursusavonden en minimaal 4 wedstrijden waarin zij werden beoordeeld  mogen zij zich nu officieel verenigingsscheidsrechter noemen.

Tijdens de 4 avonden kregen zij de kneepjes van het scheidsrechtersvak te leren, waarna ze deze toe konden passen tijdens wedstrijden voor de verschillende jeugd- en seniorenelftallen van de plaatselijke voetbalvereniging.

Voor vv Gemert deden mee aan de cursus:
Maik Smits, Jarno vd Boogaard, Sven Sanders, Daan Manders, Tijs vd Heijden, Bart Sanders, Anthony vd Velden en Martijn Tunderman. Ook willen we graag 2 cursisten van buiten Gemert die bij vv Gemert hun wedstrijden hebben gefloten niet vergeten te vermelden: Dyon Noppe en Paul vd Laar. Daarnaast natuurlijk ook de begeleiding vanuit Gemert: André Smits, John v Berlo, Rudy Bekkers en Helma vd Boomen.

Met vlag en wimpel geslaagd en de ene nog ambitieuzer dan de andere. Enkelen gaan de vervolgcursus doen en anderen blijven lekker op sportpark Molenbroek fluiten.

Bij deze willen wij de geslaagden van harte feliciteren en hopen dat ze nog lang actief zijn als scheidsrechter.

Lijkt het je iets om scheidsrechter te zijn, een wedstrijd in goede banen te leiden? Voor zowel jong en oud is plaats in het scheidsrechterskorps.

Mocht je interesse hebben stuur dan een mailtje naar scheidsrechtersgemert@gmail.com