Succes Gemertse E-teams op E-Talents Cup in Utrecht!

8 juli 2018
Twee teams van vv Gemert meegedaan aan de E-Talents Cup in Utrecht, het FIFA-toernooi voor kinderen en jongeren bij amateurverenigingen. Twee teams (winnaars van het in december georganiseerde toernooi in Gemert) waren hiervoor uitgenodigd.
Team 1: Niek van Gulick, Daan Peeters, Daan Kersten en Ries Tielemans, onder leiding van Ilse Reijnders
Team 2: Tigo van Lee, Max Verhagen, Gijs Hellings en Tijn van Hout, onder leiding van Jordan van Lee
Team 2 is algeheel winnaar geworden! En dat is niet niks, in totaal hebben 140 deelnemende amateurverenigingen uit heel Nederland meegedaan. Tigo en Max hebben FIFA gespeeld en Tijn en Gijs de skill games. Zij hebben daarmee 15 toegangskaarten gewonnen voor de wedstrijd Nederland-Peru. De media aandacht was geweldig. Ook heeft Fox Sports hiervan foto’s gemaakt.
Het was voor iedereen een geweldig goed georganiseerd evenement met de combinatie van voetbalspellen, FIFA, You Tubers en bekende voetballers. Zo zie je maar wat meedoen aan het FIFA-toernooi bij vv Gemert toe kan leiden!
Jongens, Namens vv Gemert van harte gefeliciteerd!!