Staf eerste en tweede elftal vv Gemert blijft intact

24 januari 2017

De staf van zowel het eerste als het tweede elftal van vv Gemert blijft volgend seizoen in tact. De technische commissie is tot overeenstemming gekomen met de andere leden en is blij dat de samenwerking wordt doorgezet.

Eerder was al bekend dat hoofdtrainer Dennis Dekkers met een jaar had verlengd. Inmiddels is ook overeenstemming bereikt met Tjapko Teuben (assistent-trainer), Rob Vaessen (assistent-trainer/teammanager), Wiljan Croymans (keeperstrainer) en Koen Verheijen (medische staf).

Het tweede elftal wordt dit seizoen geleid door Mats Raijmakers en Twan Driessen. De vereniging is erg tevreden over het werk van Mats en Twan, die hebben toegezegd ook volgend seizoen de beloftes onder hun hoede te zullen nemen.