Sportpark moeilijker bereikbaar; werkzaamheden Sportlaan en Overste Suijsstraat

26 mei 2020

Beste leden

Volgende week starten er werkzaamheden aan de Overste Suijsstraat, nabij ons sportpark. Ook vinden er werkzaamheden plaats aan de kruising van de Overste Suijsstraat – Sportlaan. De kruising is voor auto’s gesloten van 2 juni tot en met 12 juni. Voetgangers en fietsers kunnen wel via de kruising de Sportlaan in lopen/rijden vanaf de Overste Suijsstraat.

De werkzaamheden aan de Overste Suijsstraat lopen langer door. (Zie bijgaande tekening).

Daarom willen we onze voetballende leden en hun ouders graag informeren over de bereikbaarheid van de accommodatie:

• Te voet en op de fiets is de accommodatie van vv Gemert bereikbaar. Het halen en brengen door ouders met kleine kinderen te voet en op de fiets is gewoon mogelijk.
  • Met de auto: parkeerplaats van de Samenstroom of parkeerplaats aan de Pastoor Attendorenstraat, waarna je loopt naar het sportpark van vv Gemert.
  • Andere ingangen via het fietspad vanaf de Lodderdijk of via Sint Jansbloem zijn bereikbaar.