Selectie Gemert 1 sluit seizoen af; nieuwe groep start

29 mei 2020

Het zijn allemaal rare momenten, in deze coronatijd. Normaal gesproken wordt voorafgaand aan de laatste thuiswedstrijd van het seizoen afscheid genomen van de vertrekkende spelers. Maar dat zit er door het vroegtijdige einde van de competities allemaal niet in. Later, richting de start van het nieuwe seizoen, zal de club uiteraard nog stilstaan bij de spelers die afscheid nemen. Binnen de selectie zal dat natuurlijk ook nog een keer gebeuren.

Donderdagavond werden de trainingen voor de selectie van dit seizoen beëindigd. Dat gebeurde met een losse, leuke training in de vorm van een circuit. Ronde één werd gewonnen door het duo Jens Leijten en Willem den Dekker, ronde twee werd een prooi voor Joost Habraken en Kees Brugmans.

Voor Thijs van Pol, Ralf Kemper, Justin Houwers en Reva Kreekels was het de laatste training op sportpark Molenbroek.

De trainingen zijn evenwel nog niet voorbij. Vanaf dinsdag 9 juni begint de nieuwe selectie, met de meeste nieuwelingen: Jeremy Raaijmakers, Moreno Koenders, Erik van Loon, Gregory Lammers, Stefan Tielemans en Johan van Lierop. De trainingen lopen nog door tot donderdag 2 juli. Daarna heeft de selectie drie weken vakantie voordat de draad weer wordt opgepikt richting volgend seizoen.