Seizoenkaarten donderdag te koop in kantine

20 augustus 2019

De seizoenskaarten van Gemert 1 voor het komende seizoen in de derde divisie zijn komende donderdag (22 augustus) te koop in de kantine. Jos van Zeeland is daar aanwezig van 19.30 uur tot 21.00 uur. Ook kunnen donderdag de reeds bestelde seizoenskaarten worden afgehaald.

De prijzen per seizoenskaart voor komend seizoen zijn verhoogd, na vele jaren zonder prijswijziging. Een nieuwe seizoenskaart kost 70 euro, voor 65-plussers 30 euro. Dit was respectievelijk 60 en 25 euro. De derde divisie bestaat komend seizoen uit zeventien teams, wat neerkomt op zestien reguliere competitiewedstrijden op sportpark Molenbroek. In de hoofdklasse B was dat één duel minder. De seizoenskaarten gelden ook voor eventuele nacompetitiewedstrijden.

De entree per wedstrijd blijft ongewijzigd: 6 euro.

Voor meer informatie en bestellingen kunt u contact opnemen met Jos: 06 30509069 of vanzeeland007@gmail.com