Gemert past entreeprijs aan; seizoenkaarten te koop

21 juli 2016

De entreeprijzen bij thuiswedstrijden van Gemert 1 worden met ingang van het nieuwe seizoen verlaagd. Dit heeft het bestuur van vv Gemert besloten als gebaar naar de trouwe aanhang van de zwartwitten en als stimulans om het vaandelteam te komen aanmoedigen.

Vanaf de aanvang van het nieuwe seizoen, op zondagmiddag 21 augustus thuis tegen Halsteren, gelden voortaan de volgende tarieven:

• Volwassenen: 6 euro (was 7 euro)
  • 65-plus en jeugd tot en met zestien jaar: 3 euro  (voorheen jeugd tot en met 12 jaar).

Het komende seizoen telt vijftien thuiswedstrijden, voorheen waren er dan dertien. Reden is dat er voortaan maar vier hoofdklassen zijn, twee bij zaterdagamateurs, twee bij zondagamateurs.

Ondanks het groter aantal thuisduels blijven de tarieven voor de seizoenkaarten ongewijzigd. De seizoenkaarten zijn inmiddels weer te koop. Voorafgaand aan de twee oefenwedstrijden op eigen veld – op 9 augustus tegen Alverna en op 13 augustus tegen Venray – zijn de kaarten in onze kantine verkrijgbaar bij Jos van Zeeland. Hij is op 9 augustus aanwezig van 19 tot 21 uur (de wedstrijd tegen Alverna begint om 20 uur), op 13 augustus is hij in de kantine van 16 tot 18 uur (wedstrijd tegen Venray begint om 17 uur).

De prijzen voor de seizoenkaarten:

• 60 euro voor volwassenen
  • 25 euro voor 65-plussers en jeugd tot en met 16 jaar.

Kaarten zijn ook te bestellen via contact met Jos van Zeeland per mail (vanzeeland007@gmail.com) of per telefoon (06 30509069)