Seizoenkaarten ’20-’21 blijven geldig

19 augustus 2021

Een bericht voor de supporters van vv Gemert die begin vorig seizoen een seizoenkaart hebben gekocht. Deze kaarten zijn ook voor komend seizoen geldig! Doordat vorig seizoen slechts enkele thuiswedstrijden zijn gespeeld voordat de competitie werd stilgelegd vanwege het coronavirus, heeft het bestuur besloten om de geldigheid van de seizoenkaarten kosteloos met één seizoen te verlengen. Op de kaarten staat weliswaar ‘Seizoen ’20-’21, maar de kassamedewerkers weten ervan en geven u gewoon toegang.

Voor de supporters die afgelopen seizoen geen seizoenkaart hadden, zijn natuurlijk nieuwe kaarten te koop.  Deze bedragen 70 euro, waarmee u toegang heeft tot alle competitiewedstrijden van komend seizoen. De prijs voor 65-plussers bedraagt 30 euro.  Deze kaarten zijn te koop bij kassa 1 voorafgaand aan de eerste thuiswedstrijd op 29 augustus tegen vv Dongen. Ook kunt u de kaarten alvast bestellen met een telefoontje aan hoofd kassadienst Jos van Zeeland: 06 30509069.

PS: het gaat hier NIET om de ledenpasjes, die wel opnieuw worden uitgegeven.