Scheidsrechters gezocht!

13 april 2017

Zonder scheidsrechter, geen voetbal. Wellicht zijn de posters op het sportpark u al opgevallen, maar het scheidsrechterkorps Gemert is op zoek naar vrijwilligers (13 jaar of ouder) die op zaterdag en/of zondag mee willen draaien in een groep sportieve en gezellige scheidsrechters.

Denk jij dat je het in je hebt om een wedstrijd te ‘managen’? Vanuit de club worden scheidsrechters uitstekend begeleid d.m.v. begeleiding door ervaren scheidsrechters en een cursus die gevolgd kan worden.

Mocht je eens willen ervaren hoe het is om te fluiten en op zaterdag en/of zondag lekker sportief bezig te zijn? Stuur dan een mailtje naar scheidsrechtersgemert@gmail.com of geef je naam en emailadres door op zaterdag bij het theorielokaal of zondag bij de bestuurskamer.