Scheids bedankt, zonder jullie geen wedstrijden……

5 oktober 2022

Op zaterdag 1 oktober start de Week van de Scheidsrechter. Als vv Gemert willen we daar natuurlijk ook bij stilstaan en dit onder de aandacht brengen.

Scheidsrechters zijn enorm belangrijk voor het goed en ordelijk laten verlopen van wedstrijden. Het is wekelijks een hele klus om dat voor iedere wedstrijd ingevuld te krijgen. Zoals al vaker aangegeven kan het scheidsrechterskorps van vv Gemert zeker nieuwe aanwas gebruiken. Zowel op de zaterdagen bij de jeugd, als op de zondagen bij de senioren.

Ook de jeugd is natuurlijk van harte welkom. Waarbij wij voor wie daarin geïnteresseerd is, de mogelijkheid bieden tot het volgen van cursussen voor opleiding tot verenigingsscheidsrechter bij de KNVB.

Heb jij zelf zin of ken je iemand die het wel leuk lijkt om iets te betekenen voor het scheidsrechterskorps van vv Gemert, neem dan contact op met onze scheidsrechterscoördinator Enrico Meulenbroek voor meer informatie. Stuur een mail met naam en telefoonnummer naar scheidsrechters@vvgemert.nl.

In de week van de scheidsrechter die tot en met 9 oktober duurt, vragen wij iedereen, maar met name spelers/leiders, op om de scheidsrechters extra te bedanken en hen het respect te tonen dat ze verdienen.

Met sportieve groet,

Bestuur, teamleiders en coördinatoren vv Gemert