Ruime bekerzege Gemert O19-1

10 september 2017

Na de eenvoudige zege afgelopen dinsdag op eerste klasser Nulandia O19, stond zaterdag het weerzien met RKVV Erp O19 op het programma. Vorig jaar werden de zwartwitten nog uitgeschakeld door de buren.

De eerste helft verliep moeizaam voor Gemert, Erp probeerde er fel op te zitten en dat resulteerde op enkele kansjes voor het thuisteam. Uiteindelijk werd het zelfs 1-0 voor Erp, een uitstekende aanval werd prima binnen gekopt achter Stijn: 1-0. Slechts vier minuten duurde het voor de gelijkmaker werd binnen gefrommeld. Na eerst de lat geraakt te hebben, zag aanvoerder Cas zijn balletje ‘achter het standbeen’ over de lijn rollen: 1-1.

Na rust verving Jeffrey de licht geblesseerde Danny in de spits. Hij gaf direct zijn visitekaartje af want in de 50e minuut wist hij op snelheid zijn mannetje te passeren en verschalkte de doelman van Erp: 1-2. De blauwwitten probeerden het nog wel, maar het doelpunt viel aan de andere kant. Een corner van Sem werd binnengekopt door Sjoerd: 1-3. Een fout van de doelman van Erp zorgde ervoor dat Jeffrey zijn 2e van de middag kon maken en niet veel later, in de 87e minuut, zelfs zijn 3e: 1-5!

Aanstaande zaterdag speelt Gemert O19 haar laatste bekerwedstrijd van de poule. In Mariaheide is eerste klasser SCMH de tegenstander, aanvang wedstrijd: 14.45 uur.