Ruben Rodrigues kiest voor FC Den Bosch

27 december 2017

Ruben Rodrigues komt met ingang van het nieuwe seizoen uit voor FC Den Bosch. De aanvaller van vv Gemert tekent een tweejarig contract bij de eerstedivisionist.

Rodrigues zal in de tweede seizoenshelft ook al meetrainen met de Bossche selectie, maar speelt tot het einde van het seizoen zijn wedstrijden gewoon bij vv Gemert. Anthony Geurts, hoofd van de technische commissie van de zwartwitten, is blij met deze oplossing. ,,We gunnen Ruben deze stap van harte en zijn blij dat dit soort talentvolle spelers via onze club de stap maakt naar het betaalde voetbal. Natuurlijk zijn we ook erg blij dat Ruben in de tweede seizoenshelft voor ons blijft uitkomen.”

Rodrigues (21) kwam afgelopen zomer als veelscorend talent van Wilhelmina Boys uit Best naar Gemert en maakt in zijn eerste seizoen op sportpark Molenbroek meteen een uitstekende indruk. Hij is met dertien doelpunten clubtopscorer van de zwartwitten.

FC Den Bosch is geen vreemde club voor hem. Hij speelde al in een eerdere periode in de jeugdopleiding van de Bossche club.

Ruben, van harte gefeliciteerd met je contract bij FC Den Bosch en de volgende stap in je carrière!