Reva Kreekels keert niet terug bij vv Gemert; en ander nieuws

23 april 2020

Reva Kreekels keert volgend seizoen niet terug op sportpark Molenbroek. De Technische Commissie en de aanvaller hebben in goed overleg besloten om afscheid te nemen.

Reva Kreekels kwam vorige zomer naar Gemert vanuit hoofdklasser Nuenen.

De TC heeft nog een paar andere nieuwtjes. Zo gaat Lars Teuben met ingang van het nieuwe seizoen van start in het nieuw op te zetten Onder 23-team van vv Gemert. Deze selectie voor de Gemertse talenten gaat deelnemen aan een landelijke beloftencompetitie voor grotere amateurclubs.

Net als de afgelopen seizoenen stromen opnieuw enkele spelers vanuit het tweede elftal door naar de eerste groep. Deze zomer sluiten Luc Lentjes en Jorg van Zutphen aan bij de selectie van trainer Reinald Boeren. Zowel Luc (20, afkomstig uit Aarle-Rixtel) als Jorg (21 jaar, uit Mariahout) maakt al vele jaren deel uit van de Gemertse jeugdopleiding. Beide middenvelders mochten afgelopen seizoen al regelmatig aan het grote werk ruiken bij invalbeurten en tijdens oefenwedstrijden.