Reinald Boeren ook volgend seizoen trainer Gemert!

14 december 2023

Reinald Boeren is ook in het seizoen 2024-2025 hoofdtrainer van vv Gemert. De club en de coach zijn donderdagavond tot een akkoord gekomen over een verlenging van het contract.

De verbintenis mag best uitzonderlijk genoemd worden. Reinald (52) is sinds dit seizoen al de langszittende trainer in een aaneengesloten periode van vv Gemert, komend seizoen stelt hij dat record dus nog scherper; hij gaat de zevende jaargang in.

In zijn debuutjaar op sportpark Molenbroek -2018-2019 – promoveerde Reinald met zijn manschappen meteen naar de derde divisie om daar sindsdien niet meer uit te verdwijnen. Op dit moment staat Gemert op een knappe zesde plaats.

Ook de hoofdtrainer van Vrouwen 1, Jelle Roosjen, heeft zijn contract verlengd. Jelle is bezig aan zijn derde seizoen bij de Gemertse dames. Vorig seizoen werden de vrouwen kampioen in de vierde klasse, dit jaar doen ze bovenin mee in de derde klasse.