Rabobank nieuwe hoofdsponsor jeugd vv Gemert

23 juni 2019

Voetbalvereniging Gemert is trots om Rabobank te presenteren als nieuwe hoofdsponsor van de jeugd van onze club. Als start van de Verenigingsdag 2019 werden zaterdagmiddag de contracten ondertekend door directievoorzitter de heer Pieter Michielsen en Carlo Hazenveld, voorzitter van vv Gemert.

Rabobank Helmond Peel Noord is reeds sinds lange tijd lid van de businessclub van onze vereniging. Vanaf nu verbinden ze zich nadrukkelijker aan de jeugdafdeling van de zwartwitten als Partner van de Jeugd.

Carlo Hazenveld vertelde zaterdag erg verheugd te zijn met de samenwerking. ,,Deze coöperatieve bank te mogen introduceren als Partner van onze Jeugd is voor ons een groot genoegen. We gaan een verbintenis aan voor 3 jaar, maar uiteraard hopen wij dat dat nog veel langer mag gaan duren. Rabobank en vv Gemert zijn er samen van overtuigd dat verenigingen in sport en cultuur een cruciale rol spelen in de lokale leefomgeving.”

De voorzitter sprak ook zijn dankbaarheid uit richting Kras Recycling, dat het hoofdsponsorschap van de jeugdafdeling van vv Gemert liefst dertien jaar op geweldige wijze heeft ingevuld. Kras blijft als sponsor intensief betrokken bij jeugdafdeling van de club.

Na afloop van het officiële gedeelte onthulde Pieter Michielsen en Henk Martens, teamleider sponsorzaken bij vv Gemert, een reclamebord bij veld 1.