Pupil van de Week: Zenn Vermeulen!

9 februari 2023

JVDI/de Fysioclub Pupil van de Week bij Gemert-UNA, komende zondag op sportpark Molenbroek, is Zenn Vermeulen!

Zenn is 10 jaar, woont in Gemert met broertje Dez (8 jaar), papa Twan en mama Daisy. Ze hebben een cavia als huisdier en die heet Donder (Bliksem hebben ze ook gehad, maar die is helaas overleden).

Zenn zit in Groep 6 van De Pandelaar. Zijn lievelingsvak is eigenlijk ‘spelen’, maar ja, dat is niet echt een vak. Hij kiest dan voor Meander, een soort van topografie.

Hij speelt in de JO11-3, als rechtsvoor.

Zenn is fan van Cody Gakpo, Noni Madueke en Xavi Simons. Zijn favoriete club is dan ook…PSV! Zijn favoriete speler bij Gemert 1 is Ralf Kemper.

Zijn hobby’s (naast voetballen) zijn: tekenen, buiten spelen en vissen.

Wij wensen Zenn als VIP en zijn familie heel veel plezier toe rondom de wedstrijd tegen UNA!