Pupil van de Week: Willem Nikkelen!

27 oktober 2022
Pupil van de Week bij de wedstrijd Gemert – Blauw Geel’38 is Willem Nikkelen!

Willem is 10 jaar, woont in Gemert met vader Sander, moeder Willemijn, broer Faas (14 jr en speler JO15-1) en zus Wies (17) . Samen hebben ze een hond als huisdier: Kees.

Willem zit in groep 7 van basisschool ’t Einder. Hij speelt in JO11-1, als rechtsback. Zijn favoriete speler bij Gemert is Jorzolino Falkenstein. Bij de profs is hij al jaren een groot fan van Frenkie de Jong van FC Barcelona. Zijn favoriete club  in Nederland is PSV, internationaal is dat Manchester City.

Gevraagd naar zijn hobby’s is Willem heel duidelijk: voetbal, voetbal en nog eens voetbal. Oh ja, ook TikTok vindt hij erg leuk, maar dat kan niet tippen aan voetbal. Niet alleen als veldspeler, maar Willem vindt het soms ook gaaf om te keepen.

Onze Pupil heeft al eens bij PSV in de line-up meegelopen, maar als VIP met de spelers van Gemert 1 naar buiten bij de derby tegen Blauw Geel’38 is natuurlijk nóg leuker. Zondag gaat het gebeuren. Wij wensen Willem en zijn familie heel veel plezier!