Pupil van de Week: Siem van Hoof!

25 augustus 2022

De eerste Pupil van de Week in het nieuwe seizoen, komende zondag bij de thuiswedstrijd tegen JOS/Watergraafsmeer, is Siem van Hoof!

Siem is 10 jaar oud en woont met vader Tim, moeder Inge en zusje Nine (5) in Gemert, dichtbij het sportpark. Siem gaat komend schooljaar naar groep 7 van De Samenstroom. Het leukste vak? Dat vindt Siem niet zo moeilijk: gymen.

Siem voetbalt het komend seizoen in de JO11-2, waar vader Tim trainer is. Voetbal is Siems grote hobby. Het liefst voetbalt hij de hele dag. Op vakantie heeft hij een keer 8 uur op een dag gevoetbald!

De favoriete voetballer bij vv Gemert is spits Ralf Kemper.  Tot dit seizoen was dat nog Joost Habraken, maar zoals we allemaal weten is Joost afgelopen seizoen gestopt.  Zijn favoriete voetballer internationaal is Karim Benzema, de aanvaller van Real Madrid. Een favoriete club noemen is lastiger: PSV, Real Madrid of PSG…. Siem kan niet kiezen.

Komende zondag is Siem de ‘VIP’ bij de allereerste thuiswedstrijd van de nieuwe competitie. We wensen hem en zijn familie heel veel plezier toe.