Pupil van de Week: Pim de Wit!

5 mei 2023

JVDI/de Fysioclub Pupil van de Week voor de wedstrijd Gemert-Baronie, zondag op sportpark Molenbroek, is Pim de Wit!

Pim is 11 jaar en woont in Gemert met vader Nick en moeder Jenny. Hij heeft een broer (Guus van 14 jaar, speler JO14-1), een zus, Lotte (12 jaar, zwemster) en een tweelingbroer, Job (11 jaar, ook zwemmer) . Samen hebben ze thuis een hond – Nala van 4 jaar – en twee schildpadden.

Pim zit op basisschool De Samenstroom in Groep 7. Zijn juf is juf Mandy. Pim vindt gym het leukste vak op school, en ‘als dat niet geldt’: rekenen.

Pim speelt in de JO11-1, als rechtsvoor.

Onze pupil heeft veel hobby’s. Voetbal natuurlijk, maar ook gamen (Fortnite), tekenen, hutten bouwen met zijn vrienden, piano spelen en buiten spelen.

Hij heeft (nog) niet echt een favoriete speler bij Gemert 1, maar hij is een paar keer komen kijken en toen vond hij Eon Herman de beste. Internationaal is hij fan van aanvaller Kylian Mbappé van Paris Saint-Germain. Paris SG en Ajax zijn zijn favoriete clubs.

Wij wensen Pim als VIP en zijn familie heel veel plezier toe rondom de wedstrijd Gemert-Baronie!