Pupil van de Week: Noah Vogels!

7 oktober 2022

JVDI de Fysioclub Pupil van de Week bij Gemert – TOGB, zondag op sportpark Molenbroek, is Noah Vogels!

Noah is 10 jaar en woont in Gemert met papa Lex en mama Wendy. Ze hebben samen een huisdier, een poes met de naam Joy. Noah zit op basisschool ’t Einder in groep 7. Zijn leukste vak op school vindt hij rekenen.

De hobby’s van Noah zijn (natuurlijk) voetbal, maar ook drummen en jiu-jitsu.

De favoriete speler bij Gemert is doelman Stefan Tielemans. Dat is niet zo gek, want Noah is zelf ook keeper. Hij speelt in JO11-5. Zijn vader Lex is de trainer van het team.

Noah’s favoriete voetballer internationaal is doelman Alisson Becker van Liverpool en Liverpool is samen met PSV ook zijn favoriete club.

Noah zou eigenlijk al pupil zijn bij de wedstrijd tegen ADO’20, twee weken geleden, maar toen was hij ziek. Dit keer is hij er zeker wel bij en wensen wij Noah als VIP samen met zijn familie heel veel plezier!