Pupil van de Week: Morris van den Berg!

3 maart 2023

JVDI/de Fysioclub Pupil van de Week bij de wedstrijd Gemert-Hercules, komende zondag op sportpark Molenbroek, is Morris van den Berg!

Morris is 10 jaar en woont in Gemert met zijn vader Hans, moeder Greetje, broer Joshua (12 jaar) en zus Nova (14 jaar).

Morris zit in Groep 7 van KC Berglaren. Gym vindt hij het allerleukst. Rekenen en taal wat minder…

Hij voetbalt in JO11-4, als rechtsvoor, en zijn vader is trainer van het team.

Morris’ favoriete speler in de eredivisie is PSV’er Xavi Simons, internationaal vindt hij Karim Benzema van Real Madrid erg goed. Qua clubs is hij dan ook fan van PSV én Real Madrid (hij is een keertje in het stadion van Real geweest, Estadion Bernabeu, en dat was heel gaaf en indrukwekkend geweest).

Zijn favoriete speler bij Gemert 1 is Joey Verhoeven.

Hobby’s van Morris naast voetballen zijn MTB’en met zijn vader door de bossen, technisch lego en zwemmen in natuurbaden.

We wensen Morris als VIP in zijn familie heel veel plezier toe komende zondag bij Gemert-Hercules!