Pupil van de Week: Mees van Melis

18 november 2022

Pupil van de Week bij de wedstrijd Gemert – GVV Unitas, komende zondag op sportpark Molenbroek, is Mees van Melis!

Mees woont samen met papa Marcel en mama Linda in Gemert. Hij heeft een broertje Tijl (5) en een zusje Guusje (8). Hij zit in groep 7 van De Samenstroom.

Mees speelt in de JO11-3 en zijn positie is linksback. Hij speelt ook graag voorin, ‘want daar kun je scoren’.

Favoriete voetballer bij Gemert was altijd Jens Leijten, die afgelopen zomer is gestopt. Nu heeft hij geen uitgesproken voorkeur, maar is hij supporter van het hele team. Zijn favoriete speler in de eredivisie is Luuk de Jong van PSV, internationaal is dat Lionel Messi (PSG). Zijn favoriete club? Volmondig PSV!

Mees houdt natuurlijk van voetbal, trekt graag op met zijn vrienden, maar hij helpt zijn vader ook graag mee met klussen, achter in de garage. Vaak beginnen ze maar ergens aan en kijken dan wel wat het wordt. Pas geleden nog hebben ze een vlot gebouwd met jerrycans en met wieltjes eronder, zodat ze het zo naar de visvijver op Doonheide konden brengen.

We wensen Mees als VIP samen met zijn familie zondag heel veel plezier bij Gemert-Unitas van komende zondag!