Pupil van de Week: Lars Aldenzee

28 februari 2024

JVDI/De Fysioclub Pupil van de Week bij de wedstrijd Gemert – Quick, komende zondag op sportpark Molenbroek, is Lars Aldenzee.

Lars is 10 jaar en woont in Gemert met papa Martijn, mama Sanne en broertje Niek (8 jaar en keeper van JO9-2). Samen hebben ze een een kanarie (Moby) en een hond, een Labradoodle van 7 maanden met de naam Spikey. Net als Lars en Niek vindt Spikey het leuk om te voetballen, maar hij bijt wel alle ballen kapot…

Lars zit in groep 6 van KC Samenstroom. Later wil hij timmerman worden.

Hij voetbalt in de JO11-3. Links of rechtsvoor, maar Lars is een echte linkspoot, dus het liefst speelt hij als linksbuiten.

Zijn favoriete speler is Jude Bellingham, het supertalent van Real Madrid. Ajax is zijn favoriete club. Bij vv Gemert is Dylan van Diepen zijn favoriete speler, net als Lars is Dylan een gevaarlijke linksbuiten.

Lars heeft als hobby natuurlijk voetballen, maar ook houdt hij van toneel en gaat hij graag naar natuurcentrum De Specht.

Wij wensen Lars als VIP en zijn familie heel veel plezier komende zondag!