JVDI/De Fysioclub Pupil van de Week bij de wedstrijd Gemert – O.S.S.’20, komende zondag op sportpark Molenbroek, is Jurre Leenders!

Jurre is kort geleden 11 jaar geworden. Zijn ouders heten Jordan en Linda en hij heeft één broertje, Morris (8), die speelt in JO9-3.

Ze hebben samen ‘een hele wei vol’ met huisdieren: twee geiten (Bartje en Rosan), heel veel kippen en twee konijnen (Josje en Pluisje).

Jurre zit in groep MB5 van de Petrus Dondersschool. Het allerleukste op school vindt hij buiten spelen en voetballen op het veldje.

Bij Gemert speelt hij in JO11-3 als rechtshalf. Zijn favoriete club is PSV, met Luuk de Jong als zijn favoriete speler. Zijn favoriete spelers bij Gemert 1 zijn de aanvallers Dylan van Diepen en Ralf Kemper.

Hobby’s – natuurlijk naast het voetballen – zijn: buiten spelen, crossen met zijn quad, afspreken met vrienden en sleutelen aan zijn tractor en buggy.

Wij wensen Jurre als VIP en zijn familie heeft veel plezier toe komende zondag!