Pupil van de Week: Izzy van Bragt!

24 augustus 2023

De eerste JVDI/de Fysioclub Pupil van de Week van het nieuwe seizoen, komende zondag bij Gemert – TOGB, is Izzy van Bragt!

Izzy is 10 jaar en woont in Gemert. Haar papa heet Dirk en mama heet Kim. Izzy woont bij papa, samen met grote broer Caine (12 jaar en speler van JO14-1) en twee zusjes: Lilly (9) en Faye (6). Ze hebben twee bordercollies als huisdieren gehad: Mojo en Indra.

Izzy zit op basisschool ’t Einder en start na de zomervakantie in Groep 7. Ze voetbalt komend seizoen in de JO11-3. Verdedigen vindt ze het allerleukst en ze kan niet wachten tot het nieuwe seizoen weer begint.

Ze heeft (nog) geen favoriete voetballer bij Gemert 1, omdat ze die nog niet zo goed kent. Wel kwam ze afgelopen seizoen regelmatig kijken naar de thuiswedstrijden.

Haar favoriete voetballer internationaal is Kylian Mbappé van Paris St. Germain. Haar favoriete club is PSV. Samen met papa is ze vaak naar wedstrijden van PSV geweest in het Philips-stadion, pas geleden waren ze ook aanwezig bij de Open Dag.

Izzy’s allergrootse hobby is – natuurlijk – voetballen. En chillen, dat vindt ze ook leuk.

Wij wensen Izzy als VIP samen met haar familie heel veel plezier toe komende zondag bij de eerste thuiswedstrijd van het nieuwe seizoen.