Pupil van de Week: Denise van den Biggelaar!

16 maart 2022

Pupil van de Week bij de wedstrijd Gemert-Westlandia, aanstaande zondag op sportpark Molenbroek, is Denise van den Biggelaar!

De oplettende volger is het misschien al opgevallen. Denise werd al eerder aangekondigd als Pupil van de Week. Dat was half november voor de wedstrijd tegen O.S.S.’20. Die moest destijds vanwege de afgekondigde corona-lockdown zonder publiek en pupil worden gespeeld, dus vandaar nu een nieuwe kans voor Denise!

Denise is 11 jaar oud en speelt in JO11-3. Haar ouders heten Leon en Susanne en ze heeft een broer Dylan, die voetbalt in de JO14-2. Ze hebben een huisdier: een konijn Happy van 2 jaar oud. Happy vindt vreemden niet altijd leuk en kan dan zomaar gaan boksen….

Denise speelt bij haar team op het middenveld en soms mag ze voorin. Ze vindt rennen en scoren het allerleukste.
Haar favoriete speler bij Gemert is Ralf Kemper. Ze is een fan van PSV en de Oranje Leeuwinnen, met Lieke Martens als haar favoriete speelster.

Haar hobby’s zijn voetballen – natuurlijk – en zwemmen.

Wij wensen Denise als VIP en haar hele familie een leuke middag toe komende zondag!