Pupil van de Week: Dani Rijsouw!

26 oktober 2023

JVDI/de Fysioclub Pupil van de Week bij de wedstrijd Gemert-Barendrecht is Dani Rijsouw!

Dani is 9 jaar oud en woont met zijn moeder Patricia, broertje Deni en boefdoodle Lana in Gemert.

Hij zit op basisschool de Pandelaar en zijn lievelingsvak is rekenen.

Dani speelt in JO11-5. Het liefst in de spits, omdat hij het leuk vindt om te scoren. Dani leert veel van zijn trainer René Verbakel, vertelt hij.

Dani moet lang nadenken over de vraag wat zijn lievelingseten is. Want hij vindt véél lekker. Waar ze hem ’s nachts voor wakker kunnen maken? ,,Niets, want ik slaap heel graag uit”, lacht hij. Uiteindelijk valt de keuze op friet, frikandellen en speklappen.

Zijn favoriete speler is Cristiano Ronaldo en hij is fan van Ajax. Zijn favoriete speler bij Gemert 1 is doelman Romeo Okonkwo.

Zijn hobby’s zijn voetbal en gamen, natuurlijk het voetbalspel FIFA.

We wensen Dani als VIP en zijn familie zaterdagavond heel veel plezier toe bij de wedstrijd Gemert-Barendrecht!