Pupil van de Week: Dana Martens

1 december 2022

JVDI/de Fysioclub Pupil van de Week bij de wedstrijd Gemert – HSC’21, komende zondag op sportpark Molenbroek, is Dana Martens!

Dana is 10 jaar en woont in De Mortel, samen met vader Ralph, moeder Suzanne, broer Guus (13 jaar en speelt in de JO14-2) en hond Buddy.

Dana zit op Kindcentrum Berglaren in groep 7 en haar favoriete vak is – niet verrassend – gym. Ze speelt in het nieuwe JO11-6jM-team van vv Gemert met allemaal meiden. Ze is keepster.

Haar favoriete spelers zijn Frenkie de Jong (Barcelona) en Kylian Mbappé (PSG). En omdat ze zelf ook keept, volgt ze ook Andries Noppert, Remco Pasveer en Barcelona-doelman Marc-André Ter Stegen met extra belangstelling. Haar favoriete voetbalcub is Ajax.

Een grote hobby naast voetbal is gamen: FIFA en Roblox.

Wij wensen Dana als VIP en haar familie heel veel plezier toe komende zondag!