Pupil van de Week bij Gemert-UNA: Jessy Otten!

15 februari 2024

JVDI/Pupil van de Week bij de wedstrijd Gemert-UNA, komende zondag op sportpark Molenbroek, is Jessy Otten!

Jessy, 10 jaar, woont in Gemert met papa Dennis en mama Glenda. Hij zit in groep 6B van Kindcentrum De Samenstroom. Hij vindt rekenen het allerleukste op school, en spelling het minst leuk.

Jessy speelt in de JO11-4 als keeper of als verdediger. Zijn favoriete spelers van Gemert 1 zijn Stefan Tielemans en Ralf Kemper.

Zijn favoriete profclub is PSV en hij is fan van Xavi Simons, de ex-PSV’er die nu uitkomt voor RB Leipzig.

Jessy heeft veel hobby’s. Natuurlijk voetballen, maar ook tennissen, tekenen en zwemmen. Lekker aktief bezig zijn vindt hij leuk!

Wij wensen Jessy als VIP en zijn familie heel veel plezier toe komende zondag bij Gemert-UNA!