Pupil bij Gemert-HSC’21: Jochem Dekkers

4 maart 2020

Pupil van de Week bij de wedstrijd Gemert-HSC’21 van komende zondag is Jochem Dekkers. Jochem is 11 jaar, woont in Gemert en voetbalt bij vv Gemert JO11-1. Zijn favoriete positie is rechtsback, maar soms speelt hij ook als centrale verdediger.

Zijn favoriete spelers bij vv Gemert zijn Thijs van Pol en Reva Kreekels. In het betaald voetbal is hij fan van Oranje-verdediger Virgil van Dijk. Zijn favoriete voetbalclubs zijn Liverpool en PSV.
Jochem is een echte sportieveling. Hij houdt natuurlijk vooral van voetbal, maar ook van trampoline springen en skiën.  Ook doet hij mee aan de Fun Run en de City Run en wil hij zo gauw mogelijk meedoen met een halve marathon!
Samen met vader Rick, moeder Elke en zus Jolin (12 jaar) wensen we Jochem komende zondag als VIP veel plezier!