Pupil van de Week bij Gemert-Dongen: Iris Veltrop

20 oktober 2019
Pupil van de Week bij de wedstrijd Gemert-Dongen van zondag 27 oktober is Iris Veltrop. Iris is 10 jaar, woont in Gemert en speelt links- of rechtsvoor in de JO11-3.
Haar favoriete voetbalclubs zijn PSV en het Nederlands vrouwenelftal. Favoriete voetballers zijn Luuk de Jong (nu Sevilla) en Lieke Martens, de sterspeler van de Oranje leeuwinnen.
De hobby’s van Iris naast voetballen zijn trampoline springen en vloggen.  Zo heeft Iris een eigen You Tube-kanaal: lol iris
Iris heeft al vele voetbalwedstrijden van dichtbij meegemaakt. Zo heeft ze in de line-ups gestaan bij Jong PSV, PSV vrouwen en Nederland-Peru met het afscheid van Wesley Sneijder. Bij deze duels heeft ze onder andere Ali B, Dré Hazes en Rico Verhoeven gezien.
Iris’ grootste droom is voetbalster zijn in het Nederlands vrouwenelftal!
Wij wensen Iris, samen met papa John en mama Marlies, haar broer Tim en haar twee zussen Britt en Inge heel veel plezier toe komende zondag.