Pupil bij Gemert-VVSB: Diem Kruysen!

6 april 2023

JVDI/de Fysioclub Pupil van de Week bij de wedstrijd Gemert-VVSB, zaterdagavond op sportpark Molenbroek, is Diem Kruysen!

Diem is 11 jaar en woont in Gemert met papa Pim, mama Martje en zijn zussen Noortje (17 jaar) en Juul (14 jaar). Ze hebben een hond als huisdier en die heet Bing.

Diem zit op basisschool De Pandelaar en vindt rekenen het leukste vak.

Zijn hobby’s zijn voetballen, boksen en motorcross.

Diems favoriete spelers zijn Erling Braut Haaland (ManCity), Kylian Mbappé (Paris St. Germain) en Virgil van Dijk (Liverpool). Hij is in Nederland fan van PSV.

Bij Gemert 1 is zijn favoriete speler Bram Jacobs, die speelt op dezelfde positie (centrale verdediger) als Diem in zijn elftal JO11-2 (op vrijdag mag Diem ook al meetrainen met JO11-1!).

We wensen Diem als VIP en zijn familie heel veel plezier toe bij de wedstrijd Gemert -VVSB!