Pupil bij Gemert-Unitas: Boris Blankwater!

31 maart 2022

Pupil van de Week bij de wedstrijd Gemert – GVV Unitas, komende zondag op sportpark Molenbroek, is Boris Blankwater!

Boris woont in Mariahout met vader Tim, moeder Peggy, broers Lucas (8 jr) en Timo (16 jr), zus Nova (15 jr) en Jack Russel Pukki (8 jr).

Hij voetbalt in JO11-2. Hij heeft duidelijk een groot voorbeeld bij Gemert 1: Dylan van Diepen. Dylan is trainer/coach van het team van Boris en daar zijn ze allemaal heel erg blij mee.

Favoriete voetbalclub is PSV. Favoriete spelers zijn Messi (PSG), Gakpo en Madueke (PSV).

Boris heeft nog meer hobby’s dan alleen voetbal. Hij houdt ook van golfen en gamen (Formule 1).

Boris wil later heel graag zelf in Gemert 1 voetballen en krijgt daar zondag alvast een klein voorproefje van. Wij wensen Boris als VIP en zijn familie heel veel plezier rondom Gemert-Unitas!