Pupil bij Gemert-UDI: Timo van den Eijnde!

9 september 2022
Pupil van de Week bij de wedstrijd Gemert – UDI’19, zondag op sportpark Molenbroek, is Timo van den Eijnde!

Timo is 10 jaar en woont met papa Jeroen, mama Mirjam en broertje Milan (8 jaar, JO10-4) in Gemert. Hij gaat naar groep 7 van de Samenstroom. Het leukste op school? Voetballen in de pauze, zo lacht Timo. Zo heeft hij het spelletje ook geleerd: veel voetballen en er snel achterkomen dat het een heel leuke sport is.

Zijn hobby’s naast voetballen zijn FIFA spelen op de Nintendo Switch en trampoline springen.

Timo voetbalt in de JO11-2. Meestal als verdediger, soms speelt hij op het middenveld.

Zijn favoriete voetballer is Cody Gakpo (PSV) en zijn favoriete voetbalclubs zijn PSV en – uiteraard – vv Gemert.

Wij wensen Timo als VIP en zijn familie heel veel plezier toe bij de derby van zondag!