Pupil bij Gemert – TEC: Skyler van der Velden!

12 januari 2024
JVDI/de Fysioclub Pupil van de Week bij Gemert – TEC, zondag op sportpark Molenbroek, is Skyler van der Velden!

Skyler is 10 jaar en woont in Gemert. Zijn vader heet Frans en zijn moeder Lindsay. Hij heeft een zus van 12 jaar, Sway. Skyler heeft ook een hele lieve hond van 2 jaar: Snow.

Onze Pupil van de Week zit in groep 7B van bs Samenstroom en voetbalt in JO11-5. Soms als keeper, soms als veldspeler op het middenveld. Hij vindt keepen het allerleukst. Later wil hij dan ook op hoog niveau gaan keepen. Zijn ‘gedroomde’ carrière heeft een mooie opbouw: eerst bij Gemert 1, daarna naar Fortuna Sittard, dan naar PSV om uiteindelijk te eindigen bij Real Madrid.

Het is niet vreemd dat Stefan Tielemans, de doelman van ons eerste elftal, zijn favoriete speler is bij Gemert. Edwin van der Sar, voormalig keeper van Ajax en het Nederlands elftal, is ook een groot voorbeeld voor hem. Zijn favoriete aanvaller is Erling Braut Haaland, de spits van Manchester City. Skylers favoriete profclub is….PSV!

Hobby’s van Skyler zijn – natuurlijk – voetballen, maar ook gamen (Fortnite, FIFA).

Wij wensen Skyler als VIP en zijn familie zondag veel plezier toe bij de wedstrijd Gemert – TEC!