Pupil bij Gemert-SteDoCo: Morris de Groot

5 oktober 2023

Pupil van de Week bij de wedstrijd Gemert – SteDoCo, zaterdagavond op sportpark Molenbroek, is Morris de Groot!

Morris is 10 jaar en woont in Gemert met papa Bas de Groot, mama Janneke van Eldonk, broer Sebas (11 jr, JO13-1) en broer Beijs (8 jr, hockey).

Morris zit in groep 7 van basisschool Berglaren. Zijn lievelingsvakken zijn rekenen en gym.

Hobby’s zijn – natuurlijk – voetbal en gamen (FIFA).

Morris voetbalt al sinds hij 4,5 jaar oud is en speelt dit seizoen in JO11-1, als middenvelder. Hij is heel blij met zijn trainers, Gijs van Veen, Raymond Snoeks en Mark van der Horst.

Hij heeft drie favoriete spelers bij Gemert 1. Op de eerste plaats Matt Bolhuis, de nummer tien van de zwartwitten. Maar Morris is ook fan van de vleugelspelers Dylan van Diepen en Eon Herman.

Zijn favoriete club is PSV.

Wij wensen Morris en zijn familie heel veel plezier toe rond de wedstrijd tegen SteDoCo!