Pupil bij Gemert-Dongen: Kai van Kasteren!

3 november 2022

JVDI/de Fysioclub Pupil van de Week bij de wedstrijd Gemert-Dongen, komende zondag op sportpark Molenbroek, is Kai van Kasteren!

Kai is 9 jaar (over ruim een week wordt ie 10!) en woont met papa Kenny, mama Moniek en zusje Jara (6) in Gemert. Samen hebben ze twee goudvissen.

Hij zit in Groep 6 van basisschool De Pandelaar in Gemert en speelt bij vv Gemert in JO11-4. Hij speelt meestal als rechtsbuiten en scoorde dit seizoen twee doelpunten, waarmee hij topscorer is van het team.

Zijn favoriete spelers zijn de aanvallers Kylian Mbappé van Paris St. Germain en Steven Bergwijn van Ajax. In Gemert 1 is Jasper Waalkens – net als Kai vleugelaanvaller – zijn favoriete speler.
Over zijn hobby’s is Kai heel duidelijk: voetbal! Hij houdt alles bij, van de eredivisie tot de Bundesliga en de Spaanse La Liga. Hij kent het programma, de uitslagen en wie er spelen.
Maar komende zondag staat alles in het teken van Gemert 1. Wij wensen Kai als VIP en zijn familie heel veel plezier toe rond de wedstrijd tegen Dongen.