Pupil bij Gemert-DEM: Joep Meijer!

17 mei 2023

JVDI/de Fysioclub Pupil van de Week bij de wedstrijd Gemert-DEM, komende zondag op sportpark Molenbroek, is Joep Meijer!

Joep is 10 jaar en woont in Gemert, samen met papa Michael, mama Linda en broertje Bob (7). Samen hebben ze een huisdier, Guus, een tweejarige mini doodle.

Joep zit in groep 7 van bs ’t Venster en voetbalt in de JO11-4, op het middenveld.

Zijn hobby’s zijn voetballen, gamen (FIFA en Fortnite) en voetballen kijken op tv.

Hij heeft bijna alle thuiswedstrijden van Gemert 1 dit seizoen gezien en heeft twee favoriete spelers: Romeo Okonkwo en Bram Jacobs.  Bij de profs is hij fan van Xavi Simons (PSV) en Lionel Messi (PSG). Zijn favoriete clubs zijn PSV en Barcelona.

Wij wensen Joep als VIP en zijn familie heel veel plezier toe bij de wedstrijd tegen DEM!