Pupil bij Gemert-Baronie: Gijs van der Ligt!

1 december 2023

JVDI/De Fysioclub Pupil van de Week bij de wedstrijd Gemert – Baronie, zondag op sportpark Molenbroek, is Gijs van der Ligt!

Gijs is 10 jaar en woont in Gemert met papa Frank, moeder Ingrid en twee broers, Thomas (6 jr, mini F) en Jip (5 jr, Duvelkes). Ze hebben meerdere huisdieren: poes Mario, hond Bas, kippen en schapen.

Zijn lievelingseten is…frietjes.

Gijs zit op OBS ’t Einder in Groep 7. Bij vv Gemert speelt hij in JO11-2 als doelman.

Hij droomt ervan om later profkeeper te worden, bij Manchester City of PSV, zijn twee favoriete teams. Zijn favoriete speler is Ederson Moraes, de Braziliaanse goalie van ManCity. Ook bij Gemert 1 kiest hij als favoriete speler met stip voor de doelman: Stefan Tielemans.

Hobby’s van Gijs zijn – natuurlijk – keepen en ook thuis in de tuin voetballen met zijn vader en broertjes. En hij gaat soms vissen met zijn vriend Joep.

Wij wensen Gijs en zijn familie heel veel plezier toe bij Gemert – Baronie zondag!