Pupil bij Gemert-AWC: Siem de Pater!

7 september 2023

JVDI/de Fysioclub Pupil van de Week bij de wedstrijd Gemert-AWC, komende zondag op sportpark Molenbroek, is Siem de Pater!

Siem is 10 jaar en woont in Gemert met vader Frank en moeder Ellen. Siem heeft een zus; Maud van 12 jaar, die houdt van hockeyen en paardrijden.

Siem zit op basisschool Berglaren in combinatiegroep 6/7. Siem in groep 7. Rekenen is zijn lievelingsvak.

Hij is middenvelder van JO11-2, het team waar zijn vader trainer van is. Later wil Siem zelf ook in Gemert 1 voetballen. En hij wil politieagent op straat worden.

Zijn favoriete speler is Steven Bergwijn en Ajax is dan ook zijn favoriete club. Zijn favoriete speler bij de zwartwitten is Eon Herman.

Siems hobby’s zijn (naast voetballen natuurlijk): spelen met vrienden en gamen (FIFA en Fortnite).

Wij wensen Siem als VIP en zijn familie heel veel plezier toe, zondagmiddag rond Gemert-AWC!