Prijzen vv Gemert-pool uitgereikt!

16 juni 2023

Tijdens de voorlaatste Clubavond van het seizoen zijn donderdagavond de prijzen van de vv Gemert-pool van het afgelopen seizoen uitgereikt. De organisatie van de pool is zoals altijd in handen van de Supportersvereniging.

Grote winnaar van de pool was Carlo van der Heijden met 129 punten. Hij werd gevolgd door Henk van der Velden (127 pnt) en Paul Rijksen (119 punten).

De Supportersvereniging houdt op zondag 16 juli het traditioneel afsluitende uitje voor alle leden van de supportersclub; de fietstocht met aansluitend een gezellige barbecue!

Ook vv Gemert-fans die nu nog geen lid zijn van de Supportersvereniging maar dat graag willen worden, zijn van harte welkom op de fietstocht en de bbq. Kosten voor het lidmaatschap bedragen 25 euro per jaar, samen met partner 40 euro.  Opgave in dat geval vóór 15 juli, zodat je nog kunt aanschuiven bij het uitje.

Vragen of opgave? Mail dan met supclubvvgemert@gmail.com

Foto’s met dank aan Arie van de Poel!