Prijswinnaars Voetbaldagen één dag VIP’s

9 maart 2016

In oktober werd de eerste editie van de vv Gemert Voetbaldagen gehouden. Van alle tachtig spelers werd een persoonlijke trainingsprofiel bijgehouden. De vier deelnemers (twee van de E en twee van de D-categorie) met de beste scores mochten afgelopen zondag als VIP mee naar de uitwedstrijd van vv Gemert tegen O.S.S.’20.

De vier – Max Crommentuijn, Lars van Gorp, Samuel Bots en Mees van Dijk – verzamelden om 12.00 uur in de kantine in Gemert. Om 12.30 uur vertrok de spelersbus richting Oss. De vier prijswinnaars zaten prominent op de eerste rij, met het beste uitzicht. Op sportpark De Rusheuvel brachten de vier een kort bezoek aan de kleedkamer van Gemert 1 en daarna kregen ze iets lekkers in de kantine. De wedstrijd verliep niet zoals gehoopt. Lange tijd leek Gemert een of meer punten weg te halen bij de nummer drie, maar in de slotminuten ging het alsnog fout.

Dat mocht de pret bij het jonge viertal niet al te zeer drukken, want direct na de wedstrijd stond er een frietje klaar. Net na vijven startte de bus de motoren voor de terugreis en kwam een er een einde aan een leuke middag!

fotooss20-4