Prijswinnaars Grote Club Actie!

14 december 2018

Beste speler, trainer, leider  JO13 t/m JO10

De verkoopperiode via de machtigingen van de Grote Clubactie 2018 is afgesloten en mede dankzij jou een groot succes geworden. Uiteindelijk komen we tot een opbrengst van ongeveer € 4.000,-  die we dit voetbalseizoen willen gebruiken om extra activiteiten te kunnen bekostigen voor de jeugd. Zoals bekend waren er ook nog extra prijzen voor individuele verkopers én teamprijzen te winnen.

Hieronder staan deze winnaars:

Willem Wijdeven (O10-3) ontvangt een uitnodiging voor Pupil vd Wedstrijd van Gemert 1

Maik Rovers (O13-5), Qas vd Valk (O11-5) en Tieme van den Boom (O10-3) ontvangen een uitnodiging om samen met Gemert 1 in de spelersbus plaats te nemen om de uitwedstrijd tegen SV Meerssen op 17 maart 2019 mee te maken.

De leiders van O10-3 en O13-5 mogen zich melden voor de inloopshirts.

Luuk Peeters, Tim Crommentuijn, Puk van Schijndel en Youhannes Youhannes ontvangen een handdoek met hun naam erop. Sem Mulder, Stef Penninx, Nick van Dijk, Lars van Extel en Tars Vos ontvangen elk 3 consumptiebonnen. Keano van de Broek, Dyvano van Lierop, Joep Verhagen, Fenn Meyer en Faye van Lee ontvangen elk 2 consumptiebonnen.

Daarnaast hebben we ook een groot aantal kanjers, die niet in de extra prijzen zijn gevallen maar nog altijd een leuk bedrag hebben verdiend door de € 0,30 per verkocht lot*. De prijzen en het geld worden op zaterdag via de leider/trainer overhandigd (afhalen bij het secretariaat).

Namens de rest van de organisatie willen we (nogmaals) iedereen bedanken die heeft bijgedragen aan dit succes.

Met vriendelijke groet,

Jan van Zeeland
Hein Heusschen
Christ Leenders

*Het bedrag kan iets afwijken omdat het innen van het geld bij de lotenkoper niet altijd is gelukt (opgegeven nummer klopt niet, onvoldoende saldo, etc.)

*Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd