Periodetitel voor Gemert A1

31 oktober 2015

Gemert A1 heeft zaterdag de eerste periodetitel gepakt in de vierde divisie D. Het hoogste jeugdteam van de zwartwitten won met 0-3 van Bekkerveld in Heerlen, terwijl grote concurrent Rhode A1 op 3-3 bleef steken op bezoek bij Scharn in Maastricht. Dat was genoeg voor Gemert om in de laatste speelronde van de periode naar de eerste plaats te springen.

Gemert A1 kwam bij Bekkerveld al voor rust op een 0-2 voorsprong, na rust werd de wedstrijd beslist. Alle doelpunten kwamen op naam van Luuk Gruijters.

Gemert koestert nu na acht wedstrijden één punt voorsprong op Rhode en Venray. Dat belooft een spannend vervolg van de competitie. Komende zaterdag speelt Gemert op eigen veld tegen Someren, aanvang is 15.00 uur.